Thursday, December 11, 2008

AManja... Feminine Wash with extra manjakani

KINI ADA PROMOSI PEMBELIAN AMANJA 125 ML ( BOTOL BESAR) PERCUMA UMANJA BOTOL KECIL 70ML ( CEPAT-CEPAT-CEPAT)


SEKARANG

PROMOSI AMANJA BOTOL BESAR ( 125ML ) PERCUMA AMANJA KECIL( 25ML)

DENGAN

NILAI RM 33 SAHAJA POS PARCEL

MANAKALA POS LAJU RM 36




AMANJA ( 125 ML )

Dulu Manja....kini AManja.....


Manja... nama yang tidak asing bagi wanita yang mementingkan kecantikan sejati suatu ketika dahulu kini.... AManja.... kembali.

Dari formulasi pengilang asal manja kini AManja kembali bagi mereka yang tertunggu-tunggu produk feminine wash yang hebat, terbukti dan mampu membantu mengatasi masalah wanita...

Amanja...
Terbukti mampu mengembalikan keanjalan dan mengetatkan vagina...formulasi canggih ini berupaya mengembalikan keanjalan pada dinding vagina. Kandungan manjakani yang tinggi mampu mengetatkan vagina. Ia sesuai disyorkan kepada wanita yang sudah berkahwin dan selepas melahirkan. Penggunaan 5 kali sehari...anda akan merasai keberkesanan dengan lebih cepat. Ia turut membantu mengurangkan keputihan berlebihan, bau dan gatal gatal...Malah melegakan kesensitifan pada bahagian peribadi wanita...

Amanja.... ia juga boleh digunakan pada tempat selain bahagian peribadi seperti paha, anus...dengan penggunaan jangkamasa panjang anda pasti dapat melihat ia membantu mengembalikan warna pangkal paha dan vagina anda dengan memudarkan pegmentasi secara semulajadi....


Kandungan AManja plus...

Manjakani
Ramuan aktif yg ditemui pd manjakani - tanin, iaitu sejenis bahan antioksida yg mujarab utk memberi kesan keketatan, mengembalikan keanjalan, dan mengurangkan masalah penyakit wanita yg disebabkan oleh penipisan tisu vagina hasil dr usia atau kelahiran bayi. Tindakan antisptik semulajadi membantu mengelakkan jangkitan.

Daun Sirih
Sirih telah digunakan sebagai ubat tradisiona utk merawat penyakit perut, jangkitan dan juga bertindak sebagai ubat yg menyegarkan. Bukti menyatakan bahawa daun sirih mempunyai ciri utk meningkatkan keimunan dan bertindak sebagai bahan anti kanser.

Alovera
Alovera, vitamin E..minyak zaitun...yg tidak dpt dinafikan kebaikannya...cuba dan rasai sendiri...pasti tidak mengecewakan


Strawberry
Dengan wangian strawberry segar lagi memberangsangkan... anda pasti segar dan ceria dengan wangian strawberry menyelubungi anda....

AManja....cuba lah dan alami sendiri bagaimana anda mengembalikan zaman muda anda!!!

Fungsi - fungsi A-Manja Plus Pembersih Wanita ( Herbal + Ekstrak Manjakani ) :-
1) Menghindari daripada jangkitan.
Formulasi antiseptik semulajadinya adalah sfektik untuk membasmi jangkitan bakteria, yis dan fungi. Ia juga membantu untuk mengekalkan kesihatan pada tisu mukosa yang bertindak sebagai penghalang bagi jangkitan bakteria. A-Manja Plus Pembersih Wanita harian membantu wanita menghindari daripada jangkitan penyakit kelamin dan sakit puan lain yang disebabkan oleh jangkitan fungi dan bakteria.
2) Membantu mengurangkan keputihan berlebihan, bau dan gatal - gatal.
Yis dan fungi adalah faktor utama yang menyebabkan gatal - gatal dan bau yang tidak disenangi pada bahagian peribadi wanita. A-Manja Plus Pembersih Wanita mampu menyingkirkan yis dan fungi, mengekalkan kebersihan dan kesegaran sepanjang hari.
3) Mengembalikan keanjalan dan mengetatkan vagina.
Formulasi yang canggih ini berupaya mengembalikan keanjalan pada dinding vagina. Kandungan Manjakani yang tinggi mampu mengetatkan vagina. Ia sesuai disyorkan kepada wanita yang sudah berkahwin dan selepas melahirkan anak. Penggunaan yang melebihi 5 kali sehari, akan merasai keberkesanan dengan lebih cepat lagi.
4) Melegakan kesensitifan pada bahagian peribadi wanita.
Ia melindungi dan menghalang bahagian peribadi wanita daripada jangkitan dan kekeringan dan juga melembapkan bahagian tersebut untuk mengekalkan keselesaan dan kelegaan.
5) Lain kegunaan.
Juga dicadangkan guna pada tempat selain bahagian peribadi seperti peha, anus.Kegunaan dalam jangkamasa yang panjang juga boleh membantu memudarkan pigmentasi secara semulajadi.

Harga:-
125ml BOTOL BESAR WM: RM29.90

25ml BOTOL KECIK WM:
RM10.00

Code Produk :- SW001




UMANJA PLUS
Item: 1 botol kecil (70 ml) Harga: RM12.90
Item: 1 botol besar (125 ml) Harga: RM19.90


INFO :-
U-manja Plus dirumus khas untuk lelaki dan remaja lelaki dan remaja perempuan. Ia memang berkesan untuk menjaga kebersihan kendirian, mencegah bau yang tidak menyenangkan dan infeksi fungsi serta infeksi saluran kencing yang mungkin mengakibatkan protatitis dan penyakit.Selain sebagai pembersih harian, ia juga bagus di gunakan sebelum dan selepas seks.

U-manja yang berbuih tetapi tidak bersabun dan bebas dari SLS, merupakan pembersih yang dikenali di seluruh dunia. di cadangkan guna setiap hari untuk mendapat keputusan yang optimum.



0 comments:

Post a Comment

ORDER HERE!

Name:
Email Address:
Mailing Address:
Contact No:
Item #1:
Item #2:
Item #3:
Payment Method: Maybank
CIMB
Western Union
Question:

create form
 

serinani © 2008. Template Design By: SkinCorner | manage by AISHITERU SHOPPE